το πρώτο εργαστήρι "The mytho-poetic body" στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σύμφωνα με το πρόγραμμα ... ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν ... και βέβαια θα υπάρξει συνέχεια με νέο προγραμματισμό του ...
Πρακτικές λεπτομέρειες
Διάρκεια: Παρασκευή 27 Μαρτίου έως Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015 [Παρασκευή και Δευτέρα 3μμ-7μμ, Σάββατο-Κυριακή 11πμ-6μμ σύνολο 20 ώρες Κόστος: 140 Ευρω το άτομο και μειωμένη τιμή 100 Ευρώ για ανέργους και για όσους εξοφλήσουν μέχρι τις 10 Μαρτίου. Χώρος: η μεγάλη αίθουσα στη Δραματική Σχολή "Δήλος" (Μετρό Μεταξουργείο). Για δηλώσεις ενδιαφέροντος και κρατήσεις θέσεων επικοινωνήστε με τον Βασίλη Κρητικό, email: vassikri@gmail.com Τηλ.: (+30) 6944 30 16 78 or 210 92 14 248 |
Το μυθο-ποιητικό σώμα:
Εργαστήριο σωματικού θεάτρου και υποκριτικής με την Τάνια Μπατζόγλου και Βανιώ Παπαδέλλη Περιγραφή σεμιναρίου Σ’ αυτό το εργαστήρι, θα εισαχθούμε σε πολύτιμες μεθόδους που έχουν ως σκοπό τον συντονισμό του σώματος, του συναισθήματος και της φαντασίας του ηθοποιού/χορευτή/περφόρμερ. Θα συνδυάσουμε στοιχεία από σωματικό θέατρο, somatics, ποιητική βιωματική ανατομία, Contact Improvisation και την χρήση μύθων που βασίζεται στην μέθοδο δραματοθεραπείας Sesame Approach. Οι μύθοι θα μας βοηθήσουν να διερευνήσουμε την πολυπλοκότητα της ανθρώπινης ψυχής και των ανθρώπινων σχέσεων χάρη στις συμβολικές και αρχετυπικές τους διαστάσεις. Αντλώντας έμπνευση από τους μύθους, θα συνθέσουμε την κίνηση με τον λόγο πλάθοντας ποιητικούς σκηνικούς κόσμους. Η προσέγγιση που θα ακολουθήσουμε θα δώσει έμφαση στην επίγνωση, τον συντονισμό με τις αισθήσεις μας καθώς και την αυθόρμητη αντίδραση στα ερεθίσματα που προέρχονται από τον εσωτερικό και εξωτερικό κόσμο (impulses). Μέσα από την εξερεύνηση διαφορετικών τονικοτήτων και ρυθμών, θα μπορέσουμε να ταξιδέψουμε από το ανάλαφρο, λυμένο στο έντονα αφυπνισμένο, δυναμικό και «πυκνό» σώμα. Επίσης, θα εισαχθούμε σε πολλαπλές δομές αυτοσχεδιαστικής έκφρασης με αφορμή ποιητικές εικόνες, υπάρχοντες μύθους αλλά και την προσωπική μας φαντασία. Δημιουργώντας τα θεμέλια για ειλικρινή επαφή με τον εσωτερικό και σωματικό μας κόσμο και αρμονική επικοινωνία με τον παρτεναίρ, θα μπορέσουμε να διευρύνουμε το φάσμα της κινητικής και υποκριτικής μας έκφρασης, να πάρουμε ρίσκα καθώς και να βιώσουμε συναισθήματα εσωτερικής πληρότητας. Το εργαστήρι – που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Αθήνα - απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες με ενδιαφέρον και εμπειρία στο θέατρο, την περφόρμανς ή το χορό. Επίσης απευθύνεται σε σπουδαστές δραματικών σχολών και γενικότερα η πρόσκληση είναι ανοικτή σε όσους είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν λιγότερο γνώριμους “τόπους” της σωματικής και υποκριτικής έκφρασης. Photos : Sonal Bakrania |
Βιογραφικά
Η Βανιώ Παπαδέλλη εργάζεται με έδρα το Λονδίνο σαν περφόρμερ και δημιουργός στο χώρο της κίνησης και του θεάτρου. Μέσα από καλλιτεχνική και ακαδημαϊκή έρευνα, έχει αναπτύξει μια πρακτική που ονομάζει Συντονισμό (Attunement) εμπνευσμένη κυρίως από Σωματικό Θέατρο (στην παράδοση των Ανατολικής Ευρώπης) και χοροθέατρο, Contact Improvisation, release-based τεχνικές, αυτοσχεδιασμό και βιωματική ανατομία. Διδάσκει κινησιολογία, devising και μεθοδολογίες πρακτικής έρευνας (Practice-Based research) σε Πανεπιστήμια και Δραματικές Σχολές (Goldsmiths and Rose Bruford College). ‘Εχει δουλέψει με χορογράφους και θεατρικές ομάδες μεταξύ των οποίων το Theatre Lab, Angela Woodhouse, και η διεθνής βραβευμένη ομάδα Song of the Goat Theatre (The Crucible 2010; Song of Lear-An Oratorio 2011). Επίσης έχει εκπαιδευτεί και εμπνευστεί από θεατρικές ομάδες όπως οι Farm in the Cave-Πράγα και Studio Matejka-Πολωνία. Το 2013, ολοκλήρωσε το Practice-based PhD (Goldsmiths) με θέμα την κινησιολογία για ηθοποιούς/περφόρμερ και υποτροφία από το ΙΚΥ και το Ίδρυμα Α.Γ. Λεβέντη.
Έχει συμμετάσχει και παρουσιάσει παραστάσεις στην Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία, Γερμανία, Ρουμανία, Αίγυπτο και Λίβανο (επιχορηγούμενη από το Βρετανικό Ινστιτούτο και το Zoukak Theatre) σε θεατρικούς και μη θεατρικούς χώρους (γκαλλερί, αποθήκες, ιδιωτικά διαμερίσματα) Η δουλειά της εστιάζει στην πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων συνδυάζοντας αυτοβιογραφικά στοιχεία με μυθοπλασία μέσα από έντονη σωματικότητα, ήχο, βίντεο και ποιητική γραφή.
Συνεργάζεται με την Τάνια Μπατζόγλου από το 2012 ενώ το 2014 παρουσίασαν την παράσταση Candid σε 2 πλατφόρμες στο Λονδίνο με ιδιαίτερα θερμή υποδοχή από το κοινό.
Links
https://vimeo.com/63619539
https://vimeo.com/87876788
https://vimeo.com/95915334
Η Τάνια Μπατζόγλου είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης, Κάρολου Κούν και του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Ρεθύμνου. Έχει δουλέψει ως ηθοποιός, περφόρμερ, δημιουργός και δραματοθεραπεύτρια. Ως υπότροφος του ΙΚΥ πραγματοποίησε στο Λονδίνο μεταπτυχιακές σπουδές στην μέθοδο δραματοθεραπείας του Sesame Approach of Drama and Movement Therapy στο πανεπιστήμιο του Royal Central School of Speech and Drama. Στο ίδιο πανεπιστήμιο ολοκλήρωσε το 2012 το διδακτορικό της με θέμα την εκπαίδευση ηθοποιών και περφόρμερς συνδυάζοντας τεχνικές της δραματοθεραπείας και του σωματικού θεάτρου. Διδάσκει στα μεταπτυχιακά προγράμματα του Royal Central School of Speech and Drama, ΝΕΟ-LISPA στο Βερολίνο, στο Hydrama για το Ryarson University of Canada και στα καλοκαιρινά τμήματα του Πανεπιστημίου του Ταλίν, Εσθονία. Η συστηματική έρευνα και πρακτική την οδήγησε στην δημιουργία μιας ψυχοσωματικής μεθόδου εκπαίδευσης που αντλεί από τις σχολές του Στανισλάβσκι, Δημήτρη Οικονόμου, του Πολωνικού σωματικού θεάτρου, της συμβολικής σωματικής έκφρασης και την χρήση μύθων σύμφωνα με την μέθοδο του Sesame Approach και την αναλυτική ψυχολογία του C.G.Jung.
Στην Ελλάδα ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με την Αθανασία Καραγιαννοπούλου, το Θέατρο Τέχνης, την Πειραματική σκηνή του Εθνικού θεάτρου, το Δημοτικό Θέατρο Ρεθύμνου, με τις ομάδες Θεατρικός Περίπλους και Ομάδα ΑΙΔΩ. Στο Λονδίνο έχει παίξει στην σκηνή του Old Vic, Young Vic, στο Brockley Theatre καθώς επίσης και σε γκαλερί, παλιά εργοστάσια, σφαγεία κι άλλους εναλλακτικούς χώρους με τις ομάδες Nameless theatre και FoolιshPeople. Συνεργάστηκε για 6 χρόνια με το Theatro Technis London ερμηνεύοντας τους βασικούς γυναικείους χαρακτήρες σε παραστάσεις Αρχαίου Δράματος (Αντιγόνη, Οιδίποδας επί Κολωνό, Επτά επί Θήβα, Φοίνισσες, Πέρσες). Επίσης υποδύθηκε την Λαίδη Μακμπέθ στον Μακμπέθ του Σαίξπηρ με την ομάδα Company of Shadows αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές.
Η Βανιώ Παπαδέλλη εργάζεται με έδρα το Λονδίνο σαν περφόρμερ και δημιουργός στο χώρο της κίνησης και του θεάτρου. Μέσα από καλλιτεχνική και ακαδημαϊκή έρευνα, έχει αναπτύξει μια πρακτική που ονομάζει Συντονισμό (Attunement) εμπνευσμένη κυρίως από Σωματικό Θέατρο (στην παράδοση των Ανατολικής Ευρώπης) και χοροθέατρο, Contact Improvisation, release-based τεχνικές, αυτοσχεδιασμό και βιωματική ανατομία. Διδάσκει κινησιολογία, devising και μεθοδολογίες πρακτικής έρευνας (Practice-Based research) σε Πανεπιστήμια και Δραματικές Σχολές (Goldsmiths and Rose Bruford College). ‘Εχει δουλέψει με χορογράφους και θεατρικές ομάδες μεταξύ των οποίων το Theatre Lab, Angela Woodhouse, και η διεθνής βραβευμένη ομάδα Song of the Goat Theatre (The Crucible 2010; Song of Lear-An Oratorio 2011). Επίσης έχει εκπαιδευτεί και εμπνευστεί από θεατρικές ομάδες όπως οι Farm in the Cave-Πράγα και Studio Matejka-Πολωνία. Το 2013, ολοκλήρωσε το Practice-based PhD (Goldsmiths) με θέμα την κινησιολογία για ηθοποιούς/περφόρμερ και υποτροφία από το ΙΚΥ και το Ίδρυμα Α.Γ. Λεβέντη.
Έχει συμμετάσχει και παρουσιάσει παραστάσεις στην Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία, Γερμανία, Ρουμανία, Αίγυπτο και Λίβανο (επιχορηγούμενη από το Βρετανικό Ινστιτούτο και το Zoukak Theatre) σε θεατρικούς και μη θεατρικούς χώρους (γκαλλερί, αποθήκες, ιδιωτικά διαμερίσματα) Η δουλειά της εστιάζει στην πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων συνδυάζοντας αυτοβιογραφικά στοιχεία με μυθοπλασία μέσα από έντονη σωματικότητα, ήχο, βίντεο και ποιητική γραφή.
Συνεργάζεται με την Τάνια Μπατζόγλου από το 2012 ενώ το 2014 παρουσίασαν την παράσταση Candid σε 2 πλατφόρμες στο Λονδίνο με ιδιαίτερα θερμή υποδοχή από το κοινό.
Links
https://vimeo.com/63619539
https://vimeo.com/87876788
https://vimeo.com/95915334
Η Τάνια Μπατζόγλου είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης, Κάρολου Κούν και του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Ρεθύμνου. Έχει δουλέψει ως ηθοποιός, περφόρμερ, δημιουργός και δραματοθεραπεύτρια. Ως υπότροφος του ΙΚΥ πραγματοποίησε στο Λονδίνο μεταπτυχιακές σπουδές στην μέθοδο δραματοθεραπείας του Sesame Approach of Drama and Movement Therapy στο πανεπιστήμιο του Royal Central School of Speech and Drama. Στο ίδιο πανεπιστήμιο ολοκλήρωσε το 2012 το διδακτορικό της με θέμα την εκπαίδευση ηθοποιών και περφόρμερς συνδυάζοντας τεχνικές της δραματοθεραπείας και του σωματικού θεάτρου. Διδάσκει στα μεταπτυχιακά προγράμματα του Royal Central School of Speech and Drama, ΝΕΟ-LISPA στο Βερολίνο, στο Hydrama για το Ryarson University of Canada και στα καλοκαιρινά τμήματα του Πανεπιστημίου του Ταλίν, Εσθονία. Η συστηματική έρευνα και πρακτική την οδήγησε στην δημιουργία μιας ψυχοσωματικής μεθόδου εκπαίδευσης που αντλεί από τις σχολές του Στανισλάβσκι, Δημήτρη Οικονόμου, του Πολωνικού σωματικού θεάτρου, της συμβολικής σωματικής έκφρασης και την χρήση μύθων σύμφωνα με την μέθοδο του Sesame Approach και την αναλυτική ψυχολογία του C.G.Jung.
Στην Ελλάδα ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με την Αθανασία Καραγιαννοπούλου, το Θέατρο Τέχνης, την Πειραματική σκηνή του Εθνικού θεάτρου, το Δημοτικό Θέατρο Ρεθύμνου, με τις ομάδες Θεατρικός Περίπλους και Ομάδα ΑΙΔΩ. Στο Λονδίνο έχει παίξει στην σκηνή του Old Vic, Young Vic, στο Brockley Theatre καθώς επίσης και σε γκαλερί, παλιά εργοστάσια, σφαγεία κι άλλους εναλλακτικούς χώρους με τις ομάδες Nameless theatre και FoolιshPeople. Συνεργάστηκε για 6 χρόνια με το Theatro Technis London ερμηνεύοντας τους βασικούς γυναικείους χαρακτήρες σε παραστάσεις Αρχαίου Δράματος (Αντιγόνη, Οιδίποδας επί Κολωνό, Επτά επί Θήβα, Φοίνισσες, Πέρσες). Επίσης υποδύθηκε την Λαίδη Μακμπέθ στον Μακμπέθ του Σαίξπηρ με την ομάδα Company of Shadows αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές.

English version
The mytho-poetic body
A physical theatre and acting workshop
By Tania Batzoglou and Vanio Papadelli
In this workshop, we will explore valuable methodologies that aim to support the actor/performer/dancer in achieving attunement between the body, emotions and imagination. We will combine techniques from physical theatre, somatics, poetic experiential anatomy, Contact Improvisation and the application of myths as in the dramatherapy method of the Sesame Approach. The myths will support our in-depth exploration of the human psyche and human relationships. The myths, rich with symbolic and archetypal dimensions, will inspire us to combine movement with text in creating poetic worlds for the stage.
The emphasis of the practice will be on gaining awareness, attuning and coordinating our senses alongside training a spontaneous response to inner and outer impulses. Through the exploration of different rhythms and tonalities, we will be able to move from the light and released body to a more awakened, dynamic and ‘dense’ body. Furthermore, we will be introduced to various structures for improvisation based on poetic images, existing myths and our personal imagination. We aim to create strong basis for physical and emotional awareness, honesty in expression and a harmonious communication with the partner so that we can expand our kinetic and acting range, take creative risks, and experience feelings of connectedness.
Practical details
Duration: Friday 27 March – Monday 30 March 2015
[Friday and Monday 3pm-7pm, Saturday- Sunday 11am-6pm / total of 20 hours]
Fee: 140 Euro per person, 100 Euro early bird price for payment till March 10 and reduced for unemployed)
Venue: the big space at Dilos Drama School in Athens Center (Metro Metaxourgeio).
For expression of interest and bookings please contact:
Vassilis Kritikos [email protected]
Tel: (+30) 6944 30 16 78 or 210 92 14 248
The workshop will take place for the first time in Athens and is addressed primarily to professionals with interest and experience in theatre, performance or dance. The workshop is addressed also to drama school students and is open to anyone who is willing to explore less known “places” of physical theatre expression.
Photos : Sonal Bakrania
The mytho-poetic body
A physical theatre and acting workshop
By Tania Batzoglou and Vanio Papadelli
In this workshop, we will explore valuable methodologies that aim to support the actor/performer/dancer in achieving attunement between the body, emotions and imagination. We will combine techniques from physical theatre, somatics, poetic experiential anatomy, Contact Improvisation and the application of myths as in the dramatherapy method of the Sesame Approach. The myths will support our in-depth exploration of the human psyche and human relationships. The myths, rich with symbolic and archetypal dimensions, will inspire us to combine movement with text in creating poetic worlds for the stage.
The emphasis of the practice will be on gaining awareness, attuning and coordinating our senses alongside training a spontaneous response to inner and outer impulses. Through the exploration of different rhythms and tonalities, we will be able to move from the light and released body to a more awakened, dynamic and ‘dense’ body. Furthermore, we will be introduced to various structures for improvisation based on poetic images, existing myths and our personal imagination. We aim to create strong basis for physical and emotional awareness, honesty in expression and a harmonious communication with the partner so that we can expand our kinetic and acting range, take creative risks, and experience feelings of connectedness.
Practical details
Duration: Friday 27 March – Monday 30 March 2015
[Friday and Monday 3pm-7pm, Saturday- Sunday 11am-6pm / total of 20 hours]
Fee: 140 Euro per person, 100 Euro early bird price for payment till March 10 and reduced for unemployed)
Venue: the big space at Dilos Drama School in Athens Center (Metro Metaxourgeio).
For expression of interest and bookings please contact:
Vassilis Kritikos [email protected]
Tel: (+30) 6944 30 16 78 or 210 92 14 248
The workshop will take place for the first time in Athens and is addressed primarily to professionals with interest and experience in theatre, performance or dance. The workshop is addressed also to drama school students and is open to anyone who is willing to explore less known “places” of physical theatre expression.
Photos : Sonal Bakrania
Biographies
Vanio Papadelli is a London-based performer and maker working in the fields of movement and theatre. Through artistic and academic research, she has been developing a practice called Attunement which is mainly inspired by Eastern European Laboratory theatre, dance theatre, Contact Improvisation, release-based techniques, improvisation and experiential anatomy. She teaches movement, devising and practice based research methodologies in Higher Education (Goldsmiths and Rose Bruford College). She has worked with several directors and choreographers including Theatre Lab, Angela Woodhouse, and the international award-winning group Song of the Goat Theatre (The Crucible 2010; Song of Lear-An Oratorio 2011). She is also trained and inspired by theatre laboratories such as Farm in the Cave (Prague) and Studio Matejka (Poland). In 2013, she completed her Practice-based PhD in movement training for theatre performers (Goldsmiths) supported by IKY and A.G. Leventis Foundation.
She has performed in choreographed, devised and co-devised performances in Greece, UK, Italy, Romania, Poland, Germany, Egypt and Lebanon (supported by British Council and Zoukak Theatre). In her work, she explores human relationships by fusing autobiography and fiction through intense physicality, sound, video projections and poetic texts.
She has been collaborating with Tania Batzoglou since 2012 while in 2014 they presented Candid in two platforms in London with very positive responses by the audience.
Links
https://vimeo.com/63619539
https://vimeo.com/87876788
https://vimeo.com/95915334
Tania Batzoglou is a graduate of the drama school of the Greek Art Theatre- Karolos Koun and of the Psychology department from Crete University Rethymno. She has worked as an actor, performer, maker and dramatherapist. With a scholarship from ΙΚΥ she completed MA studies in London in the Sesame Approach of Drama and Movement Therapy at the Royal Central School of Speech and Drama. From the same university, she obtained in 2012 her practice as research PhD focusing on performance pedagogies and combining applications of the Sesame approach of drama and movement therapy and psychophysical theatre. She is teaching at the MA course of the Royal Central School of Speech and Drama, ΝΕΟ-LISPA in Berlin, Hydrama in collaboration with Ryarson University of Canada and at the summer school of Tallinn University, Estonia. Her systematic research and praxis lead her to create a psychophysical training method that draws form the schools of Stanislavski, Δημήτρη Οικονόμου, Polish physical theatre, the symbolic somatic expression and the use of myths based on the Sesame Approach and C.G.Jung’s analytical psychology.
In Greece, she has collaborated as an actor with Αθανασία Καραγιαννοπούλου, Greek Art Theatre- Karolos Koun, the Experimental Scene of the National theatre, the Municipal theatre of Rethymno, the theatre groups of Theatrikos Periplous and ΑΙΔΩ. In London, she has performed on the stages of Old Vic, Young Vic, Brockley Theatre as well as in galleries, old factories, abattoirs and other site-specific venues with the groups Nameless theatre and FoolιshPeople. She collaborated for 6 years with Theatro Technis London in the productions of Ancient Greek dramas acting the lead female roles (Antigone, Oedipus at Colonus, Seven against Thebes, The Phoenician Women, The Persians). She has also received excellent reviews as Lady Macbeth in Macbeth by Shakespeare with Company of Shadows.
Vanio Papadelli is a London-based performer and maker working in the fields of movement and theatre. Through artistic and academic research, she has been developing a practice called Attunement which is mainly inspired by Eastern European Laboratory theatre, dance theatre, Contact Improvisation, release-based techniques, improvisation and experiential anatomy. She teaches movement, devising and practice based research methodologies in Higher Education (Goldsmiths and Rose Bruford College). She has worked with several directors and choreographers including Theatre Lab, Angela Woodhouse, and the international award-winning group Song of the Goat Theatre (The Crucible 2010; Song of Lear-An Oratorio 2011). She is also trained and inspired by theatre laboratories such as Farm in the Cave (Prague) and Studio Matejka (Poland). In 2013, she completed her Practice-based PhD in movement training for theatre performers (Goldsmiths) supported by IKY and A.G. Leventis Foundation.
She has performed in choreographed, devised and co-devised performances in Greece, UK, Italy, Romania, Poland, Germany, Egypt and Lebanon (supported by British Council and Zoukak Theatre). In her work, she explores human relationships by fusing autobiography and fiction through intense physicality, sound, video projections and poetic texts.
She has been collaborating with Tania Batzoglou since 2012 while in 2014 they presented Candid in two platforms in London with very positive responses by the audience.
Links
https://vimeo.com/63619539
https://vimeo.com/87876788
https://vimeo.com/95915334
Tania Batzoglou is a graduate of the drama school of the Greek Art Theatre- Karolos Koun and of the Psychology department from Crete University Rethymno. She has worked as an actor, performer, maker and dramatherapist. With a scholarship from ΙΚΥ she completed MA studies in London in the Sesame Approach of Drama and Movement Therapy at the Royal Central School of Speech and Drama. From the same university, she obtained in 2012 her practice as research PhD focusing on performance pedagogies and combining applications of the Sesame approach of drama and movement therapy and psychophysical theatre. She is teaching at the MA course of the Royal Central School of Speech and Drama, ΝΕΟ-LISPA in Berlin, Hydrama in collaboration with Ryarson University of Canada and at the summer school of Tallinn University, Estonia. Her systematic research and praxis lead her to create a psychophysical training method that draws form the schools of Stanislavski, Δημήτρη Οικονόμου, Polish physical theatre, the symbolic somatic expression and the use of myths based on the Sesame Approach and C.G.Jung’s analytical psychology.
In Greece, she has collaborated as an actor with Αθανασία Καραγιαννοπούλου, Greek Art Theatre- Karolos Koun, the Experimental Scene of the National theatre, the Municipal theatre of Rethymno, the theatre groups of Theatrikos Periplous and ΑΙΔΩ. In London, she has performed on the stages of Old Vic, Young Vic, Brockley Theatre as well as in galleries, old factories, abattoirs and other site-specific venues with the groups Nameless theatre and FoolιshPeople. She collaborated for 6 years with Theatro Technis London in the productions of Ancient Greek dramas acting the lead female roles (Antigone, Oedipus at Colonus, Seven against Thebes, The Phoenician Women, The Persians). She has also received excellent reviews as Lady Macbeth in Macbeth by Shakespeare with Company of Shadows.