... πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το εργαστήρι σωματικού θεάτρου Contra/Dictions Athens 2014 με εκπαιδευτές του Studio Matejka από την Πολωνία και τον Πέτρο Σεβαστίκογλου από την Ελλάδα υπο την αιγίδα του Ινστιτούτου Grotowski και σε διοργάνωση της εταιρίας για τον πολιτισμό "Ειλισσός"
... ευχαριστούμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες για την ενέργεια που έφεραν στην ομαδική αυτή δουλειά ... περάσαμε ένα κουραστικό αλλά πολύ δημιουργικό εξαήμερο ... πιο κάτω φωτογραφίες από το εργαστήρι ... για να θυμόμαστε ... όμως από την γιορτή που έκλεισε το εργαστήρι το βράδυ της Κυριακής, στον Ειλισσό, με τους ΑντArtes και την ιδιαίτερη μουσική τους δεν φυλάξαμε ντοκουμέντα ... η βραδιά θα μείνει μόνο στην καρδιά μας ...
... σας ευχαριστούμε όλους και σας περιμένουμε σε επόμενες διοργανώσεις μας στο χώρο του σωματικού θεάτρου, του χορού και της υποκριτικής ...
Φωτογραφίες : Βασίλης Κρητικός
... ευχαριστούμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες για την ενέργεια που έφεραν στην ομαδική αυτή δουλειά ... περάσαμε ένα κουραστικό αλλά πολύ δημιουργικό εξαήμερο ... πιο κάτω φωτογραφίες από το εργαστήρι ... για να θυμόμαστε ... όμως από την γιορτή που έκλεισε το εργαστήρι το βράδυ της Κυριακής, στον Ειλισσό, με τους ΑντArtes και την ιδιαίτερη μουσική τους δεν φυλάξαμε ντοκουμέντα ... η βραδιά θα μείνει μόνο στην καρδιά μας ...
... σας ευχαριστούμε όλους και σας περιμένουμε σε επόμενες διοργανώσεις μας στο χώρο του σωματικού θεάτρου, του χορού και της υποκριτικής ...
Φωτογραφίες : Βασίλης Κρητικός
CONTRA/DICTIONS
Physical Theatre Workshop Acting - Performing in Front of a Camera 22-27 April 2014 Athens Greece 6 days - 42 hours - 3 instructors Led by Matej Matejka (SK/PL), Alexandra Kazazou (GR/PL), Petros Sevastikoglou (GR/FR) · contradictions In this work session, we will explore the territory of ‘contradictions’ as a source of research for the performer. Contradictions are not a limitation, but rather, by focusing simultaneously on opposite ideas, they open doorways for the inner, primal sources of the body to flow. In the lineage of the practice of Jerzy Grotowski, the world exists as a dynamic fusion of contradictions, in which the performer is able to discover a path to his total essence. Through a laboratory model that seeks to break the borders between dance, theatre, and movement techniques, we aim to unlock the potentialities for beginnings, where action is born. This is an invitation to delve into the rigorous and experimental workspace that defines Studio Matejka. · acting – performing in front of a camera This workshop will be a continuity of the workshop “contradictions”. Through the physical and vocal patterns that will be introduced during the “contradictions” we will focus on the expression inside a frame, the language of the detail. In acting for the stage and acting for the screen we are talking with the same words but using two different languages. We will focus on the simultaneous “translation” from one language to the other. Stage and screen acting in a common performance. This important workshop - conducted for the second year in Athens - is targeted towards practitioners with an interest and experience in theatre or dance. It is open both for professional actors and dancers. This challenge requires serious focus and precision from all engaged in the work. It is open to those who are willing to explore less common fields of physical and vocal expression. This year the workshop is enriched with the dimension of the presence of the camera where the physical actions will be implemented in both the "large" space that will take place in the workshop and the "restricted" area of the film frame with the interest focused on "transitions" from one environment to another. Is this an additional contradiction or simply the continuation of an action ? In this year's edition of the workshop Contra/Dictions the renowned director and teacher Petros Sevastikoglou is added to the two instructors from Studio Matejka, which is under the auspices of the Institute of Grotowski, Matej Matejka and Aleksandra Kazazou. Participants will be introduced to elements of:
Creative Preparation Chosen participants will be asked to bring:
Conditions for Work comfortable training clothing for dynamic movement and strenuous work (spare shirts recommended) actors should be present in space 20 minutes before session begins for their individual warmup and stretching only water and notebook/pens will be allowed in the space in order to keep a clean, focused working atmosphere refrain from speaking and discussing inside of the workspace, discussions should be kept outside of the workspace in order to protect the energy and sound environment for the work Dates / location / cost Dates: 22-27 April 2014 daily from 9:30 a.m. to 4:30 pm (the first 3 days) and from 9:30 a.m. to 6:30 pm (the last 3 days) with one hour break at 12:30 pm. Location: in a new industrial space in the center of Athens. Fee: 350 euros for 42 hours workshop. · Special reduced price 280 euros will apply for reservations and payment before end of February. Requirements Brief letter of intention for the workshop and professional CV Contact Vassilis Kritikos Artistic Director of EILISSOS (www.eilissos.gr) +30 210 9214248 - +30 6944 301678 [email protected] The Grotowski Institute
The Grotowski Institute, Wroclaw, is an institution which combines artistic and scholarly research projects that correspond to the challenges laid down by Jerzy Grotowski’s creative practice. The Grotowski Institute emerged out of the Centre for Study of Jerzy Grotowski’s Work and for Cultural and Theatrical Research, which existed from 1989, and operates from the former Laboratory Theatre premises located in Wroclaw’s Old Market Square and from the forest base of Brzezinka. The change of the name and the statute, which took place on 28th December 2006, marks a realignment, expansion and development of the institution’s programmes. The Grotowski Institute continues the lines of work run by the Grotowski Centre, whilst placing more emphasis on education, promotion, producing and publishing. Giving equal focus to all these fields of activity is essential, and it is through a renewed emphasis on young people’s education and their artistic activity that the Institute is able to remain a living entity, which initiates and stimulates the development of a new generation of artists and other people devoted to culture. The Grotowski Institute is the direct and sole successor to the activities and heir to the possessions of the Grotowski Centre, and remains an organisation that carries out a range of undertakings within the domains of culture, education and the arts. The Institute serves as a kind of vehicle that facilitates work on oneself. The new name refers to that of Grotowski’s theatre, which operated at 27 Rynek-Ratusz in Wroclaw between 1965 and 1984. Grotowski added the suffix ‘Institute for Studies of Acting Method' (abbreviated to 'Actor’s Institute' in 1970) to the original title of 'Laboratory Theatre' (which also bore the additional suffix 'of 13 Rows' until the beginning of 1967), when he decided to continue his work in Wroclaw. In the mid-1970s another name change, to 'Laboratory Institute', was proposed but not formally adopted. Such a solution enabled him to conduct 'practical studies on the technical principles of theatre art, focused on the creative technique of the actor', and relieved him of the necessity to produce performances. This allowed Grotowski to reinforce and expand his research and studio work, which greatly contributed to the historical transformation of 20th century theatre. Alexandra Kazazou (GR/PL) Born in Wrocław, Poland. She is half-Greek, half-Polish and studied acting in the Aristotle University of Thessaloniki. She worked as an actor in the North National Theater and co-founded the team Asypka, a theatrical group based in Athens. She first encountered physical theatre in a workshop with Teatr Pieśń Kozła during her studies and in 2009 she went to Wrocław to enter the MA in Acting course with Piesn Kozla in collaboration with Manchester Metropolitan University. Currently, a member of Studio Matejka in The Grotowski Institute, member of the Odra Ensemble in collaboration with Teatr Pieśń Kozła and member of Jubilo Project in Wrocław. Her main interest of research is focused on the function of chorus in Greek tragedy and the connection with the daily chorus of life and ensemble work. A significant inspiration and life experience was her expedition to the Guantanamo Bay base in Cuba. She is a certified teacher of Ashtanga Yoga and also teaches Ancient Greek tragedy at the University of Wroclaw (ISKIO), Mediterranean Studies department. Petros Sevastikoglou (GR/FR) Petros Sevastikoglou was born in 1959, in Moscow from greek parents. He has a french and greek nationality. He holds a Master of sociology from the University of Paris X Nanterre (France) Subject: “Semiotic and aesthetic of the image” under the supervision of Pr. Jean Beaudrillard, and a Bachelor of science from the film department of Ithaca College (U.S.A) Film directing and Director of photography. He has directed two features films, numerous documentary films for the the television (1988-1998) and more than 80 TV commercials (1988-1995). He works and lives in Athens. Petros Sevastikoglou (IMDb) is a director and writer known for Anemos stin poli (1996), Treis stigmes (2008) and Attractive Illusion (2012). "Eilissos" - a company for culture - 8th Period 2013-2014 «Eilissos" micro-art space hosts the same name non-profit organization founded in 2006 by a group of artists, scientists and entrepreneurs with a vision to general research, study, preservation and dissemination of art in various forms. "Eilissos": an old house - in the center of Athens, near the old river bed of the same name - which becomes a "pocket theater" or a stage for music performances depending on the needs of the event. A warm and welcoming new multicultural space aspires to give step to young talented artists and to acclaimed experienced ones in important and often unexpected moments. “Eilissos” is also organizing performances and theatre and dance workshops in external sites, selected with more capacity, as the "second stage" of “Eilissos”. The team that founded "Eilissos" with love and enthusiasm, works on achieving common goals together with old and new friends who immediately embraced this effort. Artistic Director Vassilis Kritikos Aglaonikis 3 & 40 Vouliagmeni, Athens 117 43, Tel +30 210 9214248, +30 6944 301678 www.eilissos.gr www.facebook/eilissos e-mail: [email protected] «Ειλισσός» – μια εταιρία για τον Πολιτισμό – 8η Περίοδος 2013-2014 O «Ειλισσόs» μικρο-χώρος τέχνης είναι έδρα της ομώνυμης Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας που ιδρύθηκε το 2006 από ομάδα καλλιτεχνών, επιστημόνων & επιχειρηματιών με σκοπό την εν γένει έρευνα, μελέτη, διάσωση και διάδοση της τέχνης στις διάφορες εκφάνσεις της. «Ειλισσός» : ένα παλιό σπίτι – στο κέντρο της Αθήνας κοντά στη παλιά κοίτη του ομώνυμου ποταμού - που μετατρέπεται σε «θέατρο τσέπης», μουσική σκηνή η εκθεσιακό χώρο ανάλογα με τις ανάγκες της εκδήλωσης. Ένα φιλόξενο και ζεστό καινούργιο πολυπολιτισμικό στέκι που φιλοδοξεί ν’ να δώσει βήμα σε νέους καλλιτέχνες αλλά και να μας γνωρίσει φτασμένους ταλαντούχους ανθρώπους σε σημαντικές & συχνά απρόβλεπτες στιγμές. Ο «Ειλισσός» οργανώνει επίσης παραστάσεις και εργαστήρια θεάτρου και χορού σε εξωτερικούς επιλεγμένους χώρους η αίθουσες με μεγαλύτερη χωρητικότητα που θα είναι η "Β' σκηνή" του Ειλισσού. Η ομάδα που ίδρυσε τον Ειλισσό, με πολύ αγάπη & ενθουσιασμό, εργάζεται για την υλοποίηση των κοινών στόχων μαζί με παλιούς & νέους φίλους που αγκάλιασαν αμέσως αυτή τη προσπάθεια. Καλλιτεχνική Διεύθυνση Βασίλης K.Κρητικός Αγλαονίκης 3 & Βουλιαγμένης 40, 117 43 Αθήνα, Τηλ. +30 210 9214248, +30 6944 301678 www.eilissos.gr www.facebook/eilissos e-mail: [email protected] |
ΑΝΤΙ/ΦΑΣΕΙΣ
Εργαστήρι Σωματικού Θεάτρου – Υποκριτική - Παίζοντας μπροστά σε μια Κάμερα 22-27 Απριλίου 2014 – Αθήνα – 6 μέρες – 42 ώρες – 3 εκπαιδευτές Led by Matej Matejka (SK/PL), Alexandra Kazazou (GR/PL), Petros Sevastikoglou (GR/FR) · αντιφάσεις Σ’αυτό το εργαστήρι θα εξερευνήσουμε το έδαφος των “ Αντιφάσεων” ως πηγή έρευνας για τον Ρerformer. Οι Αντιφάσεις δεν είναι ένας περιορισμός, αλλά μάλλον, εστιάζοντας ταυτόχρονα σε αντίθετες ιδέες, ανοίγουν πόρτες για την εσωτερική, αρχέγονη πηγή της ροής του σώματος. Στη γενεαλογία της πρακτικής του Jerzy Grotowski, ο κόσμος υπάρχει ως μια δυναμική συγχώνευση των αντιθέσεων, στην οποία ο εκτελεστής είναι σε θέση να ανακαλύψει μια διαδρομή προς το ολιστικό «Εγώ». Με την μέθοδο ενός εργαστηριακού μοντέλου που προσπαθεί να σπάσει τα σύνορα μεταξύ χορού, θεάτρου και κινητικών πρακτικών, στόχος μας είναι να διευρύνουμε τις δυνατότητες της Αρχής, όπου η δράση γεννιέται. · υποκριτική - παίζοντας μπροστά σε μια κάμερα. Αυτό το εργαστήρι θα είναι ενταγμένο μέσα στο εργαστήρι σωματικού θεάτρου «Αντιφάσεις» με εκπαιδευτή τον σκηνοθέτη και δάσκαλο Πέτρο Σεβαστίκογλου. Μέσα από τα σωματικά και φωνητικά μοτίβα που θα εισαχθούν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου «Αντιφάσεις» θα επικεντρωθεί στην έκφραση μέσα σε ένα πλαίσιο, στη γλώσσα της λεπτομέρειας. Παίζοντας για το θέατρο και παίζοντας για την οθόνη λέμε τις ίδιες λέξεις αλλά με τη χρήση δύο διαφορετικών γλωσσών. Στο μέρος αυτό του εργαστηρίου θα επικεντρωθούμε στην ταυτόχρονη «μετάφραση» από τη μία γλώσσα στην άλλη. Στο πέρασμα από το «χωρίς όρια» στο «οριοθετημένο». Σκηνή και οθόνη να παίζουν σε μια κοινή παράσταση. Το σημαντικό αυτό εργαστήρι – που πραγματοποιείται για 2η χρονιά στην Αθήνα - απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες με ενδιαφέρον και εμπειρία στο θέατρο ή το χορό. Είναι ανοικτό τόσο σε επαγγελματίες ηθοποιούς όσο και σε χορευτές. Αυτή η πρόκληση απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση και ακρίβεια από όλους τους συμμετέχοντες στη διαδικασία. Είναι ανοικτό σε όσους είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν λιγότερο γνώριμους “τόπους” της σωματικής και φωνητικής έκφρασης. Φέτος το εργαστήριο εμπλουτίζεται με τη διάσταση της παρουσίας της κάμερας όπου οι σωματικές δράσεις θα υλοποιούνται τόσο στο «μεγάλο» χώρο που θα πραγματοποιηθεί το εργαστήρι όσο και στον «οριοθετημένο» χώρο του κινηματογραφικού frame με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στις «μεταβάσεις» από το ένα περιβάλλον στο άλλο … είναι μια πρόσθετη αντίφαση η απλά η συνέχεια μιας δράσης ; Στη φετινή έκδοση του εργαστηρίου Contra/Dictions στους δύο εκπαιδευτές από το Studio Matejka, που τελεί υπο την αιγίδα του Ινστιτούτου Grotowski, τον Matej Matejka και την Aleksandra Kazazou προστέθηκε ο γνωστός σκηνοθέτης και δάσκαλος Πέτρος Σεβαστίκογλου. Είμαστε βέβαιοι ότι οι φετινές συμμετοχές θα ξεπεράσουν την πολύ μεγάλη και συγκινητική περυσινή συμμετοχή όπου αφ’ενός οι κρατήσεις ξεκίνησαν τέσσερεις μήνες πριν και αρκετοί συμμετέχοντες καλλιτέχνες συμμετείχαν με μεγάλες στερήσεις ώστε να μην χάσουν αυτή την εμπειρία. Οι συμμετέχοντες θα εισαχθούν στα ακόλουθα στοιχεία : · Οικοδόμηση μιας προσωπικής, καθημερινής σωματικής πρακτικής · Ευαισθησία και Ακοή προς μία ¨εν χορώ” λειτουργία της ομάδας · Αφύπνιση της ανατομίας του σώματος , με στόχο την ανάπτυξη της ετοιμότητας για δράση · Μεταμόρφωση : από τις σωματικές ασκήσεις προς τον δημιουργικό αυτοσχεδιασμό · Σύνθεση των σωματικών δράσεων · Δράση στο ευρύτερο πεδίο του θεατρικού χώρου παράλληλα με τον περιορισμένο χώρο του κινηματογραφικού frame. Πρακτικά θέματα κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου : · Άνετα ρούχα (συνιστάται 2ο T- shirt) · Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι παρόντες στο χώρο 20 λεπτά πριν την έναρξη του σεμιναρίου για την ατομική τους προθέρμανση και stretching Ημερομηνίες/τοποθεσία/κόστος/τρόπος πληρωμής · Ημερομηνίες : 22-27 Απριλίου 2014 τις τρείς πρώτες μέρες από 9:30 πμ έως 4:30 μμ και τις τρείς τελευταίες από από 9:30 πμ έως 6:30 μμ με μία ώρα διάλειμμα στις 12:30μμ · Τοποθεσία : σε νέο άνετο βιομηχανικό χώρο στο κέντρο της Αθήνας. · Κόστος Συμμετοχής : 350 ευρώ για τις 42 ώρες. o Ειδική μειωμένη τιμή 280 ευρώ για όσους κάνουν κράτηση και εξοφλήσουν έως το τέλος Φεβρουαρίου. Η μειωμένη τιμή θα ισχύσει και για ανέργους. Απαιτείται: · Σύντομη επιστολή από τους αιτούντες πού να περιγράφει τους λόγους που θέλουν να συμμετάσχουν στο εργαστήρι . · Επαγγελματικό Βιογραφικό Επικοινωνία/κρατήσεις Βασίλης Κρητικός Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Θεάτρου «ΕΙΛΙΣΣΟΣ» www.eilissos.gr +30 210 9214248 +30 6944 301678 [email protected] Studio Matejka
Began its activities in 2010 as a physical theater laboratory exploring 21st century performance techniques that specifically work across borders: Borders between performance genres, borders between training techniques, and borders between individual expression and collective resonance. Through practical investigation, the performers work to develop the strength, agility and dexterity to physically ‘speak’ through a diverse range of ideas, images and vocabularies. The Studio is led by Matej Matejka and composed of 8 performers from 7 countries. Additionally, the Studio is regularly accompanied by external affiliates. Vivien Wood (UK), Sarie Mairs Slee (UK/USA) and Milan Kozanek (SK) assist the leader in the psychophysical research. Ditte Berkeley (DK/UK) and Jarosław Fret (PL) lead music training and supervise music composition. Bryan Brown (USA) collaborates on the dramaturgy of the performances. The academic team of the Studio is supervised by Sarie Mairs Slee (USA) assisted by Torbjorn Oppedal (NOR) and Ragnhild Freng Dale (NOR) who record, contextualize and inform the laboratory research. The Studio’s film and documentary team is comprised of Adam Hanuljak (SK), Peter Kotrha (SK) and Karol Jarek (PL). www.matejkastudio.blogspot.com Matej Matejka (SK/PL) Leader and founder of Studio Matejka. Studied acting at the State Conservatory in Bratislava, Slovakia, later at JAMU University, Brno, Czech Republic. From 2001–2006, actor of Theatre studio Farm in the Cave, Prague and co-creator of the projects and performances Dark Love Sonnets, Journey to the Station and SCLAVI / The Song of an Emigrant, which received Total Theater Award, Fringe First Award and Herald Angel Award in 2006 Fringe Festival. Since 2005, collaborator of The Grotowski Institute, where he is engaged in research of physical expression in the theatre. Actor and leader of physical training in Teatr ZAR theatre company. Performs in Gospels of Childhood, Caesarean Section: Essays on Suicide and Anhelli: The Calling. Caesarean Section was winner of the Total Theatre Award and Fringe First Award in 2012 Edinburgh Fringe Festival. Leads his own work sessions “Wakening the Listening Body” at the Grotowski Institute, as well as with Teatr ZAR, both in Poland and internationally. In his work he searches for the performer’s "essence of communication" where both dance and drama are only vehicles for the actor's expression. Πέτρος Σεβαστίκογλου Γεννήθηκε στη Mόσχα το 1959. Υπηκοότητα : Ελληνική – Γαλλική Σπούδασε κοινωνιολογία (Master) στο πανεπιστήμιο της Nanterre στο Παρίσι (1980) και σκηνοθεσία κινηματογράφου (Bachelor of science) στο Ithaca college στις H.Π.A (1982). ΦIΛMOΓPAΦIA Mεγάλου μήκους - «Άνεμος στην πόλη» (1997) Παραγωγή: Stefi films, Eλληνικό Kέντρο Kινηματογράφου,. MACT production (Γαλλία), Lumière services (Κύπρος), ET 1. Με την υποστήριξη του : Eurimage, European Script Fund Πρώτα κρατικά βραβεία: Πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη, Σκηνικά, Ήχος. Kρατικό βραβείο ποιότητας. Συμμετέχει στα φεστιβάλ Mόσχας και Καϊρου. Mικρού μήκους - «Asfael» (1987) Bραβεύεται στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 1988 με τα πρώτα βραβεία για την σκηνοθεσία, φωτογραφία, σκηνικά-κοστούμια, μουσική. Συμμετέχει σε πολλά διεθνή φεστιβάλ (Oberhausen, Brussels κλπ) και προτείνεται από την Eλλάδα για το διαγωνισμό της καλύτερης ταινίας μικρού μήκους της Ευρώπης. Nτοκιμαντέρ -«Iστορία μιας μέρας» (1991) Παραγωγή: Stefi films, Eλληνικό Kέντρο Kινηματογράφου. Mνεία για την σκηνοθεσία και την φωτογραφία στο φεστιβάλ «Kινηματογράφος και πραγματικότητα» στο Γαλλικό Iνστιτούτο. - Σκηνοθέτησε ντοκιμαντέρ με θέμα τον πολιτισμό και της τέχνες για την ET1 (” H EPT στην βόρεια Eλλάδα” , ‘Mονόγραμμα” , “Mόδα και πολιτισμός”) και για το Eθνικό Θέατρο. Διαφήμιση - Σκηνοθέτησε πάνω από των 70 τηλεοπτικών διαφημίσεων για τις εταιρίες παραγωγής: Stefi, Omicron και Cinemax (1988 – 1996). ΘEATPO - «H Aγριόπαπια» του E. Iψεν, ΔH.ΠE.ΘE Kαλαμάτας (1991) - «H Aυλή των Θαυμάτων» του I.Kαμπανέλη , Eλληνικό Θέατρο του Bελγίου (1992) - «O Kαραγκιόζης παρουλίγον βεζύρης» του Γ.Σκούρτη, Eλληνικό Θέατρο του Bελγίου (1993). - «Παραμυθίαδα» του Δ.Σεϊτάνη, Δημοτικό Θέατρο Kαλλιθέας (1997) - «Tο νησί των μεταναστών» συλλογικό έργο, Eθνικό Θέατρο Πειραματική Σκηνή (1999). - «Oι δούλες» του Z.Zενέ, Tεχνοχώρος υπό Σκιάν (2000). - «O μάγος του Oζ» διασκευή, Θέατρο Ήβη (2000). - «Όχι μόνο για παιχνίδι» συλλογικό έργο, Tεχνοχώρος (2002). - «Ποιος ανακάλυψε την Aμερική» της Xρ. Σπηλιώτη, Θέατρο Aργώ (2002) - «4.48 Ψύχωση» της Σ.Kείν, Θέατρο Eμπρός (2003). - «H μοιρασιά του διαβόλου» του Φ. Mελκιό (K.Θ.B.E 2004). - “Το αναπάντεχο” του Φ.Μελκιό, Θέατρο Εμπρός (2005) ΔIΔAΣKAΛIA - Δίδαξε ιστορία του κινηματογράφου για το πανεπιστήμιο της Nanterre Paris X στο Γαλλικό Iνστιτούτο της Aθήνας, (1992-94), και στην Σχολή του Θεάτρου Tέχνης (1993-94). - Διδάσκει από το 1998 έως σήμερα σκηνοθεσία, σενάριο και υποκριτική κινηματογράφου στο Mεταπτυχιακό Πρόγραμμα “Ψηφιακές Mορφές Tέχνης” της Aνώτατης Σχολής Kαλών Tεχνών της Aθήνας. - Σεμινάρια υποκριτικής κινηματογράφου για την Θερινή Aκαδημία του Εθνικού Θεάτρου (2004 -2006). - Σεμινάρια ανάλυσης ταινιών στην Δραματική σχολή του Kρατικού Θεάτρου Bορείου Eλλάδος (2004). |
Οι πιό κάτω φωτογραφίες από προηγούμενο εργαστήρι σε άλλες χώρες είναι του Karol Jarek